tisdag 13 januari 2009

13/1

Idag har jag fått nya pärlor på posten, det är alltid kul. Bland annat har jag fått en del swarowski som jag ska hitta på nått riktigt fint att göra med. Idag känns förkylningen som jag haft sen före jul något bättre. Hoppas det håller i sig. Har varit sjukskriven sen i fredags och imorgon måste jag jobba. Vi har utbildning i schemabygge i det nya PA-systemet som Marks kommun ska börja med i maj. Det börjar bli tråkigt att sitta hemma och jag vill ut och träffa folk igen.

31/-1/2 ska jag och syrran till Malmö på en pärlträff. Den är på söndagen men vi åker dagen innan och utforskar Malmö och bor på hotell. Det ska bli riktigt trevligt. Det är alltig kul att träffa andra pärlare. Man får mycket inspiration och får lära sig nya saker.
Så vill jag gratulera syrran som blev 2:a i en pärltävling. GRATTIS!!

2 kommentarer:

  1. Tack. =) Jag de ska bli skoj i Malmö.

    SvaraRadera
  2. Du har fått en award. Kolla in på:http://www.uzaan.blogspot.com/

    SvaraRadera