söndag 19 april 2009

Söndag 19 april

Fortfarande fint och härligt väder. Tillbringar mycket tid på balkongen i den härliga skinnsoffan. Alla borde ha en sån på balkongen hi hi. I fredags var jag och Erik i Kungsbacka och shoppade lite grand och åt en god middag. Köpte en overall med korta armar och i shortsmodell. Hittade den på Gina Tricot men den fanns bara i storlek 42 vilket jag inte kunnat ha på länge. Men jag provade och den passade perfekt. Kul! Har haft semester i en vecka nu vilket har varit jätteskönt men imorgon börjar arbetet igen. I går var jag hos syrran med två säckar gamla kläder och en påse skor som jag rensat ur garderoben. Bra att nån annan kan ha nytta av det. Hennes katter gillade också klädprovningen särskilt de kläder med snören i. Selma var helt galen - kul.

1 kommentar:

  1. Nu har jag kikat runt på sin systers sida, er hemsida och tittar även in i din blogg.

    Önskar dig en fin dag!

    SvaraRadera